.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی با پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران

به گزارش شمال نیوز ،سایت شمال ورزشی نوشت:

بدون شک استان مازندران را باید یکی از قطب های تاثیر گذار در فوتبال کشور دانست. البته این تاثیر گذاری بیشتر در پرورش فوتبالیست و ورزشکاران موفق بوده که همواره سود آن به افراد و یا نفع استان های دیگر و یا تیم های خارج از کشور تمام می شود!!!

علیرغم این پتانسیل متاسفانه استان از داشتن تیم در لیگ برتر محروم بوده که مصاحبه اخیر مدیر کل ورزش و جوانان مازندران مبنی بر اینکه مازندران فاکتورهای لازم برای لیگ برتری شدن را ندارد آب پاکی را بر دست دوستداران فوتبال ریخته اما تاسف از وضعیت فوتبال استان آنجا بیشتر می شود که تیم های حاضر در لیگ دسته یک و دو و دیگر لیگ ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

در این بین خبرهایی که ازتیم  فوتبال نساجی با توجه به سابقه درخشان این تیم در سنوات گذشته و حتی لیگ امسال به گوش می رسد باعث رنجش خاطر فوتبال دوستان استان و بالاخص قائمشهر شده است.

تیم نساجی در حالی تا این لحظه با 23 امتیاز در رده سوم گروه الف دسته یک لیگ آزادگان قرار دارد که مالک جوان و متمول آن در هفته های اخیر به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرطرفدار استقلال منصوب شده است.مهدی پرهام در حالی قول مساعد جهت حل مشکلات مالی استقلال را داده که تیم نساجی با بحران های مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند تا آنجا که تا کنون چندین بار بازیکنان نساجی از تمرینات سرباز زده و هر بار با وساطتت و میانجی گری به میدان های مسابقه اعزام شده اند.

از سویی شنیده شده که تعداد هفت نفر از بازیکنان مطرح نساجی موفق به کسب رضایت نامه از این باشگاه شده و قراداد خود را فسخ کرده اند.همچنین بازیکنان این تیم به مطالبات قانونی خود نرسیده و همچنان چشم انتظار حل مشکلات پیش آمده می باشند.

اگر چه در این فرصت قصد واکاوی مساله را نداشته اما روی سخنمان با مالک این تیم بوده که از قرار معلوم دلش بیشتر از آنکه به حال ورزش بسوزد به فکر دست و پا کردن جایگاه برای خود در ورزش کشور می باشد.

جناب آقای پرهام

شما خود بهتر از هر شخص دیگری می دانید که امروز بازیکنان نساجی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.عدم پرداخت مطالبات آنان در شرلیطی که تیم نسبت به رقبای خود در وضعیت مناسبی قرار دارد اجحاف بزرگی در حق بازیکنان می باشد.از طرفی شما شرعا" و قانونا"مکلف به پرداخت  حقوق عوامل باشگاه هستید پس به چه دلیلی در انجام این امر آنقدر کوتاهی شده تا بازیکنان علیرغم میل باطنی چنین عکس العمل هایی از خود نشان دهند؟

از سویی شما که قادرید در صورت داشتن اختیار،مشکلات مالی استقلال را با آن حجم حل نمایید چرا در تیم نساجی این توان خود را صرف نکرده و نمی کنید؟شاید دلیل این امر بار تبلیغاتیی باشد که تیم استقلال می تواند برای شما ایجاد کند.ضمنا" شما چگونه می خواهید جواب هزاران طرفدار این تیم را که عاشقانه برای تشویق و حمایت از تیم نساجی  در سرما و گرما روانه ورزشگاها شده و می شوند،بدهید؟

آقای پرهام

مواضع شما و عدم پیگیری مشکلات که منتج به نتیجه شود این را مسجل کرده که شما فقط و فقط به فکر خودتان بوده و گرفتن مالکیت تیم نساجی برای حل شدن مشکلات فوتبال مازندران و این تیم  نبوده است چرا که الان هم به نظر می رسد دلیل قبولی معاونت اقتصادی در باشگاه استقلال همین نکته باشد.

آقای پرهام در پایان این را برادرانه به شما می گوییم که ذره ای خلوت کرده و خود را به جای هواداران و بازیکنان این تیم گذارده آنگاه به یقین درک خواهید کرد که ما چه می گوییم.

تذکر:به هنگام آماده شدن این مطلب برای قرار گرفتن در خروجی سایت مطلع شدیم به زودی قرار است امتیاز تیم نساجی قائمشهر واگذار شود که به یاد این مطلب افتادیم گل بود به چمن هم آراسته شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

j 3 دي 1391
تیمو میحوایم چی کار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.